سرویس و نگهداری کولر گازی

سرویس و نگهداری کولر گازی

برای تعمیر سرویس و نگهداری کولر گازی می توانید با خیال راحت آن را به متخصصان الو پکیج بسپارید.

ممکن است تمام وسایل مصرفی، بعد از مدتی با مشکل روبه رو شوند، بنابراین برای جلوگیری از هزینه های اضافه، باید نسبت به نحوه نگهداری و سرویس هر کدام از آنها آگاهی لازم داشته باشید.

در ادامه درباره مسائل و ایرادهای که احتمال دارد برای کولر گازی پیش بیاید، توضیح داده شده که با تشخیص هر کدام از آنها می توان عمر مصرفی کولر گازی خود را افزایش دهید. 

همچنین با نحوه سرویس و نگهداری کولر گازی آشنا خواهید شد.

سرویس و نگهداری کولر گازی

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله تعمیر پکیج پیشنهاد می شود.

چگونگی سرویس و نگهداری کولر گازی

بررسی فیلتر و تمیزسازی آن: مهم نیست که چه نوع کولر گازی دارید، فیلتر هوای مسدود، جریان هوا را محدود می کند، راندمان را کاهش می دهد و توانایی دستگاه برای خنک کردن موثر هوا را کاهش می دهد. اگر به تازگی فیلتر کولر گازی خود را تمیز نکرده اید، این کار را انجام دهید، سپس به صورت دوره ای آن را بررسی کنید.

برای سیستم های AC مرکزی، توصیه سازنده فیلتر را برای زمان تعویض فیلتر جدید بررسی کنید و این مورد را جدی بگیرید. فقط به خاطر داشته باشید که اگر سیستم هوای مرکزی شما به طور مداوم کار می کند یا اگر حیوانات خانگی دارید، باید فیلترهای آن را بیشتر تعویض کنید.

بررسی محیط از لحاظ دما: اگر کمپرسور کولر گازی شما در پشت بام یا بالکنی قرار دارد که در گرمای روز نور مستقیم خورشید را دریافت می کند، برای خنک کردن فضای شما باید سخت تر کار کند. اگر انتخابی دارید، آن را به مکانی سایه تر منتقل کنید. در غیر این صورت، برای آن سایه بان در نظر بگیرید.

بررسی میزان کارایی: کولر گازی صدای زیادی تولید می کند، از جمله صدای چرخش فن و صدای چرخش کمپرسور و خاموش و روشن شدن؛ اما اگر صدای ارتعاش و غیرمعمول از آن شنیدید، ممکن است به این معنی باشد که دستگاه شما اشتباه نصب شده یا اینکه یک مشکل فنی دارد. بنابراین باید مطمئن شوید که به طور ایمن نصب آن انجام شده باشد و دچار مشکل اساسی نشده باشد.

تنظیم ترموستات: با یک ترموستات هوشمند یا قابل برنامه ریزی، می توانید دمای خانه خود را راحت تر کنترل کنید تا زمانی که آنجا هستید راحت باشد و زمانی که نیستید کمی گرمتر باشد. اگر دما پایین به نظر می رسد، مطمئن شوید که ترموستات در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگرفته که ممکن است باعث ثبت دمای اشتباه شود.

بررسی محیط کمپرسور: کمپرسور کولر گازی برای عملکرد بهتر نیاز به جریان هوای کافی دارد، بنابراین مطمئن شوید که حداقل 2 تا 3 متر فاصله بین آن و هر وسیله یا سازه دیگر وجود داشته باشد.

سرویس سالانه: بازرسی توسط تکنسین کولر گازی می تواند مشکلات جدی را قبل از بدتر شدن تشخیص دهد. تکنسین تمام قطعات متحرک را بررسی کرده و در صورت لزوم سیستم را شارژ می کند.

بررسی این موارد در سرویس و نگهداری کولر گازی می تواند از تماس با متخصصان تعمیر کولر گازی جلوگیری کرده و موجب صرفه جویی در پول شما شود. البته برخی از امور مربوط به تعمیر و مشکلات فنی کولر گازی تنها توسط یک شرکت فنی و تخصصی مجرب و حرفه ای مانند الو پکیج قابل انجام است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله سرویس‌ انواع‌ پکیج پیشنهاد می شود.

سرویس و نگهداری کولر گازی

خدمات الو پکیج

الو پکیج، در زمینه نصب و تعمیر انواع پکیج با برندهای متنوع و تعمیر و نصب کولر گازی فعال است که با وجود تکنسین های معتبر به صورت حرفه ای خدمات ویژه به مشتریان عزیز ارائه می کند. 

این خدمات به صورت شبانه روزی برای شما شهروندان تهرانی در هر منطقه ای که باشید، ارائه می شود. الو پکیج در هنگام نصب و تعمیر انواع پکیج از قطعات با کیفیت و دارای گارانتی استفاده می کند، بنابراین با خیال راحت کارهای مربوط به پکیج خود را به ما بسپارید.  

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *