قیمت نصب و تعمیر پکیج

قیمت نصب و تعمیر پکیج

به طور متوسط قیمت نصب و تعمیر  پکیج با احتساب هزینه نیروی کار، براساس تخصص و نوع تعمیر محاسبه می‌شود. بنابراین با توجه به نوع پکیج، ایراد و خطاهای دستگاه و سایر متغیرهای برای تعمیر انواع پکیج برآورد قیمت خواهد شد.

لازم به ذکر است که قبل از انجام نصب هر نوع پکیج باید استانداردها لازم برای این کار، رعایت شود، یکی از این استانداردها انتخاب مکان مناسب برای نصب پکیج است؛ زیرا اگر این مورد لحاظ نشود، می توان منجر به ضررهای جانی یا مالی جبران ناپذیری شود.

بنابراین حتما باید توسط متخصصان فنی این حوزه مکان نصب پکیج تایید شود و برای این کار نیاز به تایید از سوی نمایندگان معتبر و سازمان های مربوط به آن است. در غیر این صورت مرتکب خطا خواهید شد و در صورت بروز اتفاق، پیگرد قانونی خواهد داشت.

برای استفاده از خدمات تعمیر انواع پکیج و قیمت مناسب می توانید با متخصصان فنی الو پکیج با تلفن  02176780498 تماس بگیرید.

قیمت نصب پکیج

نصب انواع پکیج زمینی و دیواری شامل طیف وسیعی از متغیرها است که بر هزینه نهایی پروژه تأثیر می گذارد، که از اندازه و نوع واحد شروع می شود.

1- نصب پکیج زمینی

پکیج مخزنی بیش از یک قرن است که تولید آنها می گذرد. آنها آب گرم را در مخازن 30 تا 80 گالن ذخیره می کنند. این سبک نشان دهنده بیش از 85 درصد از تمام پکیج در گذشته بوده است. میانگین قیمت نصب پکیج زمینی به نوع کار و نیروی کار آن بستگی دارد است. این نوع پکیج با برق، گاز، پروپان یا نفت کوره کار کررده و 10 تا 12 سال عمر مفید داشتند.

2- نصب پکیج دیواری

در چند دهه گذشته، انواع پکیج دیواری ثابت کرده اند که کارایی بالایی دارند. آنها به جای ذخیره آب گرم و سوزاندن انرژی برای گرم نگه داشتن آب، منبع نامحدودی از آب گرم را در صورت تقاضا با گرم کردن آن در طول لوله آب فراهم می کنند. هزینه نصب پکیج دیواری با توجه به نوع پکیج و نیروی متخصص متفاوت است. این نوع پکیج می تواند با گاز یا برق کار کند و اغلب بیش از 20 سال عمر می کنند.

پیشنهاد می شود از خدمات الو پکیج برای نصب و تعمیر پکیج با قیمت مناسب و مقرون به صرفه استفاده کنید و لذت بهره مندی از متخصصان فنی حرفه ای را تجربه کنید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله رسوب زدایی پکیج پیشنهاد می شود.

تعمیر پکیج الو پکیج

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نصب و تعمیر پکیج

عواملی وجود دارد که بر قیمت نصب و تعمیر پکیج دیواری موثر است. در اینجا با برخی از آنها آشنا می شویم : 

1- اندازه پکیج

در هنگام خرید پکیج باید مطمئن شوید که دستگاهی را انتخاب کنید که آب گرم کافی را برای شما تامین کند. اندازه پکیج در هزینه و قیمت تعمیر و نصب پکیج تاثیر دارد؛ زیرا نوع کار در پکیج با ابعاد کوچک با ابعاد متوسط یا بزرگ با یکدیگر تفاوت دارد و در زمان نصب یا تعمیر آن نیز تاثیرگذار است. البته اغلب پکیج های جدید با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که در آنها به کار می رود، خیلی تفاوت پیچیده در نوع نصب و تعمیر آنها وجود ندارد.

2- سوخت پکیج

انواع پکیج با گاز (طبیعی یا پروپان) یا برق کار می کنند. گرما توسط شعله گاز یا سیم پیچ الکتریکی منتقل می شود. قیمت پکیج های برقی کمتر از پکیج های گازی است. اما به دلیل هزینه بیشتر برق و هزینه کمتر گاز در بیشتر نقاط کشور، از پکیج گازی استفاده می شود و این نوع پکیج در طول عمر مقرون به صرفه تر هستند.

انواع پکیج برقی، یک انتخاب عالی برای مکان های کوچک یا محدود هستند؛ زیرا نیازی به تهویه ندارند. این نوع پکیج در ایران محبوبیت چندانی ندارد.

3- هواکش (یا تهویه) در پکیج

برای انواع پکیج گازسوز به علت تولید گازها سمی، باید به صورت مستقیم دودکش نصب شود تا گازهای سمی از طریق آن خارج شود. بنابراین هزینه نصب آن از پکیج های برقی بیشتر است. همچنین هنگام خراب شدن آنها نیز نیاز به تعمیر دارد که این مورد نیز مشمول هزینه خواهد شد.

اگر بخواهید پکیج برقی را با پکیج گازسوز جایگزین کنید، قطعا برای نصب هواکش باید مبلغ اضافه بپردازید و نوع نصب این دو پکیج با یکدیگر متفاوت است.

انواع پکیج برقی از یک فن برای تهویه هوا استفاده می کنند. آنها می توانند تهویه هوا را به صورت افقی یا عمودی انجام دهند و در هنگام نصب آنها از لوله PVC ارزان قیمت به جای لوله دودکش فلزی گران تر استفاده می شود.

این سیستم در مقایسه با مدل دریچه مستقیم انعطاف پذیری بیشتری را در مکان یابی ارائه می دهد و از نظر انرژی کارآمدتر است. واحدهای تهویه برق بیشتر از واحدهای هواگیری مستقیم هزینه دارند و سیم کشی و کارهای برقی  دیگر به هزینه نصب اضافه می کند.

4- هزینه نیروی کار

علاوه بر قیمت نصب و تعمیر انواع پکیج که وسایل بسیاری را نیاز دارد، بخش عمده ای از هزینه نصب و تعمیر، هزینه نیروی کار است. هزینه های نیروی کار می تواند با توجه به تخصص افراد متغیر است. همچنین بر اساس نرخ ساعتی تکنسین، اندازه و نوع پکیج و محل نصب متفاوت هستند.

5- محاسبه هزینه در هر ساعت

متخصصان فنی می توانند اکثر کارهای نصب پکیج های گازی یا برقی را انجام دهند. نرخ کار آنها با توجه به ساعت متغیر است. اگر کار شامل کارهای عمده برقی، مانند اضافه کردن مدار جدید یا تبدیل از گاز به برق باشد، شاید باید از متخصصان حوزه های دیگر نیز مانند برقکار و لوله کش کمک بگیرد.

6- میانگین ساعت در هر نوع پکیج

تعویض انواع پکیج مخزنی، گازی و برقی، معمولاً سه ساعت طول می کشد. نصب پکیج دیواری بین 1 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد. اگر در حال تبدیل پکیج گازی به پکیج برقی یا برعکس هستید، یا اگر پکیج خود را به مکان جدیدی در خانه منتقل می کنید، این موارد می تواند به طور قابل توجهی به مدت زمان کار اضافه کند و حتی ممکن است نیاز به نیروهای متخصص در حوزه های دیگر داشته باشد.

7- تجهیزات مورد نیاز برای نصب یا تعمیر انواع پکیج

نصب یا تعمیر انواع پکیج به تجهیزات لازم و کارهای مانند لحیم کاری و ترکیب رزوه لوله و احتمالاً موارد دیگری مانند لوله های هواگیری، اتصالات، لوله کشی آب یا گاز، اتصالات لوله و موارد دیگر نیاز دارد. بسته به جزییات پروژه، این موارد ممکن است از هزینه های جزیی تا هزینه های قابل توجهی داشته باشد.

8- سایر موارد

به غیر از موارد ذکر شده، ممکن است عوامل غیرقابل پیش بینی دیگری در میزان قیمت نصب و تعمیر پکیج تاثیر بگذارد. این موارد می تواند شامل هزینه های تجهیزات، نصب خطوط آب یا گاز، سیم کشی توسط برقکار و موارد دیگر است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله چگونگی تعمیر پکیج پیشنهاد می شود.

نصب انواع پکیج

قیمت تعمیر و نصب پکیج در الو پکیج

 قیمت نصب و تعمیر پکیج در الو پکیج با توجه نوع پکیج و میزان مشکلات آن متغیر است. برای جلوگیری از هزینه‌های تعمیر بالا، انجام سرویس به صورت مرتب لازم است. همچنین تشخیص خطاهای پکیج قبل از اینکه مشکلات جدی به وجود آید، بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

خدمات الو پکیج

الو پکیج، در زمینه نصب و تعمیر انواع پکیج با برندهای متنوع و تعمیر و نصب کولر گازی فعال است که با وجود تکنسین های معتبر به صورت حرفه ای خدمات ویژه به مشتریان عزیز ارائه می کند. 

این خدمات به صورت شبانه روزی برای شما شهروندان تهرانی در هر منطقه ای که باشید، ارائه می شود. الو پکیج در هنگام نصب و تعمیر انواع پکیج از قطعات با کیفیت و دارای گارانتی استفاده می کند، بنابراین با خیال راحت کارهای مربوط به پکیج خود را به ما بسپارید.  

مقالات مرتبط :

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *