رسوب زدایی پکیج

رسوب زدایی پکیج

رسوب زدایی پکیج جزو مواردی است که باید برای استفاده بهینه از سیستم گرمایشی خود انجام دهید؛ زیرا اگر به موقع این کار انجام نشود، موجب عدم کارایی آن می شود و در برخی از مواقع نیاز به تعویض پکیج خواهد بود.

بنابراین اگر در پکیج مشکلاتی که در ادامه بیان می شود، وجود داشته باشد، باید به سرعت برای رسوب زدایی آن اقدام شود. شما می توانید با شماره 09190627421 تماس بگیرید تا متخصصان الو پکیج در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شوند.

این مشکلات عبارت است از:
1- فشار آب در پکیج باید بالاتر از 0.6 بار باشد؛ اما بهتر است این مقدار را مابین 1 تا 1.5 قرار دهید. (نحوه بالابردن فشارپکیج را در اینجا بخوانید)

2- اگر شوفاژ روشن است؛ اما نصف آن گرم است، بدانید نیازمند هواگیری یا رسوب زدایی است. (نحوه هواگیری پکیج را در اینجا بخوانید)
3- برق ورودی به دو شاخه اصلی پکیج را چک کنید، شارژر خود را به پریز بزنید، سپس ببینید آیا تلفن همراه  را شارژ می کند.
4- دوشاخه ورودی برق پکیج را برعکس بزنید. اگر کار نکرد برد پکیج شما باید تعمیر شود.

5- چک کنید آیا گاز قطع نیست و هوای لازم برای احتراق به محفظه احتراق می رسد یا خیر.

برای تشخیص بهتر مشکلات پکیج خود می توانید با شرکت های معتبر ارائه کننده خدمات تعمیر پکیج مانند الو پکیج تماس بگیرید تا با بهره مندی از خدمات متخصصان این حوزه، مشکلات سیستم گرمایشی خود را به بهترین نحوه برطرف کنید.

رسوب زدایی پکیج

راه های تشخیص زمان رسوب زدایی پکیج

1- فشار آب گرم در دوش حمام و شیر آشپزخانه بسیار کم است.
2- پکیج روشن می شود؛ اما آب به خوبی گرم نمی شود.
3- آب مدام سرد و گرم می شود.
4- مدت زمان زیادی طول می کشد که آب گرم شود.
5- شوفاژ و رادیاتور ها به خوبی گرم نمی شوند.
6- زمانی که پکیج روشن می شود، صدای تق تق می دهد.
7- فشار و بار سنج پکیج بی دلیل بالا می رود.
8- در پکیج ارورهای مختلف روشن می شود (چراغ های چشمک زن یا سبز و قرمز چشمک زن در پکیج های ایران رادیاتور بوتان و…)

چگونگی کاهش تعرفه تعمیرات پکیج

1- سرویس دوره ای پکیج

مطمئن ترین راه برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج انجام سرویس پکیج به صورت دوره ای است؛ زیرا تمام اقداماتی که برای سرویس پکیج صورت می گیرد، همگی از هزینه های گزاف تعمیر پکیج می کاهد.

۲- سرویس کامل پکیج

در صورت وجود خرابی در پکیج، تعمیرکار اقدام به بررسی، عیب یابی و تعمیر پکیج خواهد کرد؛ اما درصورتی که دستگاه سالم بوده، به طور قطع نیاز به سرویس دارد، بنابراین اقدامات زیر انجام خواهد شد:

  • سرویس فن پکیج
  • تنظیم فلنج دودکش
  • جرم گیری مبدل اصلی
  • سرویس الکترود جرقه زن
  • سرویس مشعل
  • تعمیر کامل پمپ پکیج
  • تنظیم فشار گاز
  • جرم گیری مبدل ثانویه
  • سرویس مغزی شیر سه طرفه
  • تعویض کلیه اورینگ ها و واشرهای دستگاه
  • شستشوی مدار، سرویس پرشر آب
  • و…

3- کنترل مداوم دودکش

4- هواگیری پکیج

5- جرم گیری و تعویض قطعات

شما می توانید با خواندن مقاله قیمت تعمیر پکیج از هزینه های آن اطلاع کسب کنید.

دلایل سرویس‌ انواع ‌پکیج

  • ایمن بودن پکیج: ناقص سوختن گاز باعث تولید گاز سمی می شود که بسیار خطرناک بوده و ممکن است منجر به مرگ شود. امکان تشخیص دادن این گاز وجود ندارد؛  زیرا بی بو و بی رنگ و بی مزه است. پس با سرویس به موقع از ایمن بودن پکیج اطمینان پیدا کنید.
  • کارایی پکیج: با گذشت زمان، فرسودگی و گرفتگی در قطعات زیادخواهد شد. بنابراین سرویس پکیج حداقل به صورت سالیانه توسط متخصصان این حوزه انجام شود، آنها تمام اجزای پکیج را بررسی کرده، اگر احتیاج به پاکیزه کردن و تعویض قطعات یا انجام تعمیرات باشد، آنها را انجام خواهند داد.
  • حصول اطمینان از پکیج: همانند بقیه لوازم مکانیکی مستهلک شدن امری است که بعد از گذشت زمان در پکیج نیز رخ می دهد. در فصل زمستان به علت استفاده و فشار بیشتر روی پکیج نسبت به سایر فصول امکان عدم کارکرد آن نیز وجود دارد. برای جلوگیری از کارافتادن و اطمینان خاطر از عملکرد صحیح پکیج می توان از یک مهندس که در این زمینه تخصص دارد، بهره برد.
رسوب زدایی پکیج

خدمات الو پکیج

الو پکیج، در زمینه نصب و تعمیر انواع پکیج با برندهای متنوع و تعمیر و نصب کولر گازی فعال است که با وجود تکنسین های معتبر به صورت حرفه ای خدمات ویژه به مشتریان عزیز ارائه می کند. 

این خدمات به صورت شبانه روزی برای شما شهروندان تهرانی در هر منطقه ای که باشید، ارائه می شود. الو پکیج در هنگام نصب و تعمیر انواع پکیج از قطعات با کیفیت و دارای گارانتی استفاده می کند، بنابراین با خیال راحت کارهای مربوط به پکیج خود را به ما بسپارید.  

مقالات مرتبط :

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *