تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

ایران رادیاتور، یکی از برندهای معتبر پکیج در ایران است که به علت ویژگی های منحصر به فرد و کارایی بالا، در بین افراد مختلف طرفداران بسیاری دارد. اما ممکن است این نوع پکیج، مانند تمام پکیج های دیگر به علت مصرف و گذشت زمان از تولید آن، دچار مشکلات فنی شود. بنابراین در هنگام بروز مشکل باید برای تعمیرات پکیج ایران رادیاتور نیز اقدامات لازم را انجام داد و به صورت منظم رسوب زدایی آن انجام شود تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.

با توجه به نوع پکیج ایران رادیاتور (دارای فن یا بدون فن)، تعمیر آن متفاوت خواهد بود. به این صورت که ابتدا باید مشکل پکیج توسط متخصصان فنی مانند الوپکیج مشخص شود، سپس با یک روش مناسب نسبت به تعمیر آن اقدام کرد.

در صورت برزو مشکل در پکیج ایران رادیاتور می توانید با الوپکیج تماس بگیرید. کارشناسان ما در هر منطقه از تهران که باشید در اسرع وقت به محل شما اعزام میشوند.

 شرق تهران: 09190627421

 غرب تهران: 09200627421

 شمال تهران: 09034634622

 جنوب تهران: 09122039908

چگونگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور به ویژه نوع دیواری آن، در ایران رایج است، بنابراین در هنگام تعمیر آن باید اقدامات لازم را انجام داد که آنها عبارت است از:

1- بررسی کلید روشن/ خاموش پکیج (ممکن است محافظ دستگاه خراب باشد، در صورت خراب بودن می‌توان آن را با یک محافظ سالم تعویض کرد)

2- بررسی فشار مدار پکیج (اگر فشار مدار پکیج پایین باشد، مشکلات بسیاری را با خود به همراه خواهد داشت، بنابراین باید فشار مدار همیشه مورد بررسی قرار گیرد. برای افزایش آن، شیرپرکن را باز کرده، سپس منتظر بمانید تا فشار مدار افزایش یابد. اگر با این فشار مدار زیاد بالا رفت، می توانید آب سرد یا گرم کنار پکیج را باز کنید تا کمی از فشار آن کاسته و وارد پکیج شود)

3- افزایش دما و بررسی عملکرد شعله

4- بررسی عملکرد پمپ (در صورت خراب بودن پمپ، حرارت و فشار بسیار بالایی تولید شده و سرو صدا زیادی ایجاد می شود، بنابراین باید به صورت مرتب سرویس شود)

5- بررسی فنی و عملکرد آن

همچنین شما باید توجه داشته باشید که آیا پکیج ایران رادیاتور خطایی را نشان می دهد یا خیر.

مقاله مرتبط: خطای e50 پکیج ایران رادیاتور

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

موارد مهم در تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

  • مطالعه کامل دفترچه راهنمای پکیج و توجه به نکات مهم در هنگام استفاده بسیار حائز اهمیت است.
  • اگر در هنگام استفاده به صورت دائم مجبور به افزایش فشار مدار پکیج هستید، ممکن است که دستگاه شما دچار نشتی شده باشد، بنابراین برای جلوگیری از مشکلات جدی حتما با کارشناسان فنی برای تعمیرات پکیج رادیاتور کمک بگیرید.
  • هواگیری پکیج ایران رادیاتور بسیار ضروری است، به صورت که ابتدا آن را از لحاظ گرمایش باید بررسی کنید، سپس رادیاتور را هواگیری کنید. برای این کار باید پیچ هواگیری آن را به طور کامل باز کنید تا هوا آن به طور کامل خارج شود و آب داخل آن تخلیه شود.

عیب یابی در تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

بررسی روشن ماندن پکیج یا خاموش شدن شعله جزو مشکلاتی است که برای اکثر پکیج اتفاق می افتاد. برای این کار باید تمام عوامل مربوط به پکیج مانند نقض فنی در شیر گاز، تجمع رسوب در محل مبدل ها و مشکلات آن بررسی شود.

برای عیب یابی و تشخیص درست مشکلات پکیج، باید این کار را به متخصصان فنی در زمینه تعمیرات سیستم گرمایشی بسپارید؛ زیرا برای تشخیص مشکلات مهارت بالایی لازم است و هر کسی قادر به انجام آن نخواهد بود.

در همین راستا توصیه می شود برای جلوگیری از مشکلات فنی اساسی، به طور مرتب سرویس و رسوب زدایی انواع پکیج ایران رادیاتور توسط متخصصان فنی انجام شود، این کار از پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات پکیج جلوگیری می کند.

مراحل تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

  • تشخیص مشکلات پکیج توسط متخصصان فنی
  • برآورد هزینه و زمان تعمیر
  • تعمیر یا تعویض قطعات معیوب
  • استفاده از قطعات اصلی با گارانتی معتبر (یا جایگزین قطعات با کیفیت، زمانی که قطعات اصلی در دسترس نباشد)

هزینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

هزینه تعمیر پکیج با توجه به میزان مشکلات آن متغیر است. برای جلوگیری از هزینه‌های تعمیر بالا، انجام سرویس و رسوب زایی برای تشخیص خطاهای پکیج قبل از اینکه مشکلات جدی به وجود آید، بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

بررسی و تشخیص مشکلات مختلف در انواع پکیج ایران رادیاتور، بر قیمت تعمیرات آنها تاثیرگذار است، بنابراین می توان بیان کرد که با توجه به خطاهای پکیج، قیمت آن مشخص می شود و همواره قیمت ثابتی ندارد و متغیر است.

همچنین ممکن است برای برطرف کردن مشکلات فنی انواع پکیج رادیاتور، تعویض قطعات آن لازم باشد، این مورد نیز بر قیمت تعمیرات نیز تاثیر گذار است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله تعمیر پکیج ایساتیس و آریستون پیشنهاد می شود.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

خدمات الو پکیج

الو پکیج ، در زمینه نصب و تعمیر انواع پکیج با برندهای متنوع و تعمیر و نصب کولر گازی فعال است که با وجود تکنسین های معتبر به صورت حرفه ای خدمات ویژه به مشتریان عزیز ارائه می کند. 

این خدمات به صورت شبانه روزی برای شما شهروندان تهرانی در هر منطقه ای که باشید، ارائه می شود. الو پکیج در هنگام نصب و تعمیر انواع پکیج از قطعات با کیفیت و دارای گارانتی استفاده می کند، بنابراین با خیال راحت کارهای مربوط به پکیج خود را به ما بسپارید.  

مقالات مرتبط :

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *