خطا E50 پکیج ایران رادیاتور

خطا E50 پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور، به صورت اتوماتیک بعد از باز کردن آب گرم، روشن می شود. سپس فن دستگاه شروع به کار می کند؛ اما اگر بعد از روشن شدن پکیج، سنسور دستگاه خطای E50 را نشان دهد، به احتمال بسیار زیاد در مسیر لوله گرفتگی وجود خواهد داشت. البته ممکن است مشکلات دیگری مانند خرابی فن یا برد دستگاه وجود داشته باشد.

در ادامه به بررسی خطا E50 پکیج ایران رادیاتور می پردازیم.

دلایل خطا E50 پکیج ایران رادیاتور

1- فن

وجود فن در پکیج ایران رادیاتور موجب خارج شدن دود خواهد شد. اگر مشکلی در برای فن به وجود بیاید و از کار بیفتد، خطای E50 نشان داده می شود. بنابراین در اولین فرصت باید تعمیر و تعویض شود.

2- برد

خرابی برد پکیج، یکی از دلایل بروز خطا E50 پکیج ایران رادیاتور خواهد بود. با توجه به نوع ساخت برد ممکن است گاهی برد به طور کامل کارایی خود را از دست دهد یا به حالت نیم سوز دربیاید. بنابراین باید برای تعمیر یا تعویض آن اقدامات لازم صورت گیرد.

لازم به ذکر است که این نوع تعمیرات جزو تعمیرات بسیار تخصصی محسوب می شود و باید توسط افراد متخصص فنی انجام شود.

در هر منطقه از تهران که زندگی می کنید در صورت خرابی پکیج و مشاهده خطا در پکیج آن می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا کارشناسان الو پکیج در سریع ترین زمان به محل اعزام شوند.

تعمیر پکیج شرق تهران: 09190627421

تعمیر پکیج غرب تهران: 09200627421

تعمیر پکیج شمال تهران: 09034634622

تعمیر پکیج جنوب تهران: 09122039908

خطا E50 پکیج ایران رادیاتور

3- سنسور فشار هوا

سنسور فشار هوا که به آن پرشر گفته می شود، جزو قطعات اصلی در دستگاه پکیج است. اگر کارایی لازم را نداشته باشد و از کار بیفتد، موجب بروز خطا E50 پکیج ایران رادیاتور می شود. پس اگر علت خطا E50 این مورد باشد، باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام شود.

4- مسدود بودن مسیر هواکش

هواکش موجب خروج گازهای سمی و دود می شود؛ ولی اگر با یک شی مسدود شود، مانع از خروج آنها خواهد شد و خطا E50 بر روی سنسور پکیج ایران رادیاتور نمایش داده خواهد شد. بنابراین هنگام بررسی دلایل بروز خطا E50 به این مورد نیز باید توجه ویژه شود و از باز بودن آن اطمینان داشت.

5- وجود مانع در ونتوری، شیلنگ و فن

ونتوری، یکی از قطعات مهم در دستگاه پکیج ایران رادیاتور است که موجب انتقال فشار از فن به پرشر می شود.  اگر شی درون آن قرار گیرد، مانع از عملکرد مناسب آن خواهد شد، بنابراین در هنگام بروز خطا E50 حتما باید بررسی و از باز بودن اطمینان حاصل شود.

بررسی شیلنگ که رابط بین ونتوری و پرشر است، مانع از بروز خطا E50 خواهد شد. برای این کار باید مسیر شلینگ بررسی شود تا گرفتگی نداشته باشد تا هیچ مانعی درون آن قرار نگرفته باشد.

گرفتگی فن به هر دلیلی مانند وجود چوب یا سنگ ریزه، مانع از خارج شدن دود و گازهای سمی می شود، در این مواقع با خطا E50 پکیج ایران رادیاتور مواجه خواهید شود. پس یکی از راه های برطرف کردن این خطا بررسی فن پکیج است و باید مطمئن شد که عملکرد مناسبی دارد.

پیشنهاد می شود خطاهای انواع پکیج را مطالعه کنید.

دلایل تعمیر پکیج ایران رادیاتور

سر و صدا: صدای پکیج ممکن است اولین چیزی باشد که افراد متوجه می شوند پکیج دچار مشکل شده است. زمانی که لایه رسوب مخزن آب به اندازه کافی ضخیم شده باشد، در عملکرد پکیج اختلال ایجاد می کند و موجب ایجاد سر و صدا می شود.

زمان روشن بیشتر و سرعت گرم کردن آب کمتر: لایه رسوب در انتقال حرارت به آب گرم اختلال ایجاد می کند. این روند به این معنا است که پکیج باید بیشتر از آنچه برای گرم کردن مجدد آب ورودی لازم است، کار کند و از آب بیشتری استفاده می شود، بنابراین برای صرفه جویی بیشتر باید رسوب زدایی انجام شود.

کاهش هزینه: سرویس (تشخیص به موقع مشکلات جزیی) و رسوب زدایی منظم باعث کاهش هزینه تعمیر پکیج خواهد شد. 

سرویس و رسوب زدایی پکیج ایران رادیاتور

سرویس و رسوب زدایی منظم مانع از بروز مشکلات احتمالی در پکیج ایران رادیاتور می شود. بنابراین پیشنهاد می شود که به صورت منظم سرویس دستگاه را انجام دهید تا با تشخیص مشکلات جزیی، مانع از ایجاد مشکلات فنی اساسی شوید.

رسوب در پکیج یکی دیگر از مشکلات رایج برای بسیاری از سیستم گرمایشی است. هنگامی که رسوب در داخل پکیج ایجاد می شود، می تواند باعث مشکلات فشار در لوله ها و عایق بندی مبدل های حرارتی شود. این امر منجر به مصرف انرژی بیشتر برای گرم کردن آب و کاهش طول عمر دستگاه می شود.

مقاله مرتبط : رسوب زدایی در پکیج

خطا E50 پکیج ایران رادیاتور

هزینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور

هزینه تعمیر پکیج با توجه به میزان مشکلات آن متغیر است. برای جلوگیری از هزینه‌های تعمیر بالا، انجام سرویس و رسوب زایی برای تشخیص خطاهای پکیج قبل از اینکه مشکلات جدی به وجود آید، بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

بررسی و تشخیص مشکلات مختلف در انواع پکیج ایران رادیاتور، بر قیمت تعمیرات آنها تاثیرگذار است، بنابراین می توان بیان کرد که با توجه به خطاهای پکیج، قیمت آن مشخص می شود و همواره قیمت ثابتی ندارد و متغیر است.

همچنین ممکن است برای برطرف کردن مشکلات فنی انواع پکیج رادیاتور، تعویض قطعات آن لازم باشد، این مورد نیز بر قیمت تعمیرات نیز تاثیر گذار است.

خدمات الو پکیج

الو پکیج ، در زمینه نصب و تعمیر انواع پکیج با برندهای متنوع و تعمیر و نصب کولر گازی فعال است که با وجود تکنسین های معتبر به صورت حرفه ای خدمات ویژه به مشتریان عزیز ارائه می کند. 

این خدمات به صورت شبانه روزی برای شما شهروندان تهرانی در هر منطقه ای که باشید، ارائه می شود. الو پکیج در هنگام نصب و تعمیر انواع پکیج از قطعات با کیفیت و دارای گارانتی استفاده می کند، بنابراین با خیال راحت کارهای مربوط به پکیج خود را به ما بسپارید.  

برای تشخیص خطا در پکیج ایران رادیاتور می توانید از الو پکیج کمک بگیرید.

مقالات مرتبط :

4 پاسخ

  1. سلام روزتون بخیر پکیج ما خطای E50 رو نشون میده یه تعمیرکار اومد لوله رو چک کرد گرفتگی نداشت گفتند مشگل از فنش هست شما تعمیر کار ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *