تعمیر پکیج در تهرانپارس

تعمیر پکیج در تهرانپارس

اگر در محله تهرانپارس زندگی می کنید و برای نصب یا تعمیر پکیج خود نیاز به کمک دارید، می توانید با تعمیر پکیج در تهرانپارس الو پکیج ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را با ما در میان بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل سیستم گرمایشی شما حل شود.

در دنیای کنونی این نوع سیستم گرمایش بسیار رایج و محبوب شده است. اما بعد از استفاده طولانی ممکن است دچار آسیب شود و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات در اسرع وقت داشته باشد. برای این کار می توانید به نمایندگی های مختلف تعمیر پکیج مانند تعمیر پکیج در تهرانپارس مراجعه کنید.

الو پکیج با داشتن تعمیرکاران حرفه ای در زمینه خرابی انواع پکیج ایران رادیاتور، بوتان، بوش و دیگر برندها می تواند در سریع ترین زمان ممکن محل شما اعزام شود. کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید.

انواع پکیج

پکیج دیواری: این نوع پکیج به علت اندازه کوچک آن، می تواند روی دیوار نصب شود و داخل کابینت قرار گیرد. این نوع پکیج به علت نصب و تعمیر آسان و مصرف انرژی پایین، طرفداران بسیاری دارد. پکیج دیواری به صورت برقی و گازی تولید می شود و از آنجایی که این دو انرژی در اکثر خانه ها موجود است، استفاده از آن در متراژهای پایین تر از 200 متر بسیار رایج است.

پکیج زمینی: این نوع پکیج بر روی زمین قرار می گیرد و به علت ذخیره آب گرم در داخل خود، اغلب برای فضای بالاتر از 200 متر استفاده می شوند. بنابراین با وجود منبع ذخیره آب، سرعت آنها در گرم شدن بالاتر از نوع دیواری است؛ ولی به علت ابعاد بزرگ تر، فضای بیشتری را اشغال می کند و به دلیل استفاده بیشتر از آن، فاصله زمانی سرویس و رسوب گیری آن باید کمتر باشد و هزینه تعمیر و نگهداری بالاتری خواهد داشت.

برای سرویس این نوع پکیج، می توان از خدمات نصب و تعمیر پکیج در تهرانپارس استفاده کنید.

لازم به ذکر است که پکیج زمینی به صورت برقی، گازی و گازوئیلی تولید می شود و البته نوعی گازوئیلی آن مناسب محیط های مسکونی نبوده و حتما در موتورخانه و در محیط های صنعتی و تجاری استفاده می شود.

در مواجه با خرابی پکیج اگر تخصص ندارید حتما باید از یک تعمیرکار حرفه ای تعمیر پکیج کمک بگیرید. الو پکیج نمایندگی تعمیر پکیج در تهرانپارس در سریع ترین زمان نیروی خود را به محل اعزام  می کند. فقط کافی است با شماره 09190627421 تماس بگیرید.

تعمیر پکیج در تهرانپارس

مزایای استفاده از پکیج

هیچ کس دوست ندارد در حین حمام کردن، صبر کند تا آب گرم شود یا در فصل سرما، خانه او سرد باشد. پکیج نیاز شما به آب گرم و گرما در فصل سرما را برآورده می کند.

1- تامین آب و محیط گرم

یکی از مهم‌ترین مزایای پکیج، این است که با وجود آن، آب و فضای گرم، در هر زمانی که لازم باشد، وجود دارد.

2- نصب کم هزینه و راحت

پکیج برای سیستم گرمایشی انتخاب ایده آل است؛ زیرا نصب آن کم هزینه و بسیار راحت است. نصب پکیج نیازی به برنامه ریزی اضافی از نظر لوله کشی ندارد. بنابراین هزینه راه اندازی نسبتا پایین است. فقط از قبل باید برای رادیاتورهای آن لوله کشی انجام شده باشد یا می توان این کار را به صورت رو کار انجام داد.

3- تعمیر و نگهداری ساده

یکی از مزایای قابل توجه پکیج، تعمیر و نگهداری ساده آن است. اگر سرویس و رسوب زدایی پکیج به صورت منظم انجام شود، هزینه زیادی نخواهد داشت و در طول سال های استفاده به خصوص اگر از برند معتبری باشد، مشکل ویژه ای برای آن پیش نخواهد آمد.

4- کم مصرف

پکیج، جزو سیستم گرمایشی کم مصرف محسوب می شود و اغلب به صورت دو مبدله تولید می شود. همچنین موجب صرفه جویی در برق و گاز خواهد شد.

5- استفاده راحت

با تولید انواع پکیج های مدرن، دیگر نیازی به شوفاژخانه مرکزی نخواهد بود و هر واحد مسکونی یا تجاری، به صورت مستقل می تواند به راحتی در هر زمان که لازم داشته باشد، آن را استفاده کند و تنظیم دمای آب گرما و روشن یا خاموش کردن رادیاتور توسط افراد به صورت شخصی انجام می شود.

6- ایمنی بالا

استفاده از پکیج، به علت پیشرفت صنعت در زمینه سیستم گرمایشی، از ایمنی بالایی نیز برخوردار است و با وجود نمایشگرهای هوشمند بر روی انواع پکیج های جدید، به محض وجود مشکل یا خطری می توان نسبت به رفع آن اقدام کرد. همچنین در صورت استفاده از برندهای معتبر به علت رعایت استاندارهای بین المللی دیگر جای نگرانی در هنگام استفاده از پکیج وجود ندارد.

نصب و تعمیر پکیج در تهرانپارس

نصب پکیج دیواری کار ساده ای است، اما پیشنهاد می شود این کار را به متخصصان آن بسپارید؛ زیرا نصب پکیج یک کار بسیار مهم است که باید توسط یک متخصص فنی انجام شود و تمام موارد مربوط به ایمنی رعایت شود.

لوله کشی، نصب دودکش، نصب رادیاتورها و هواگیری آن از موارد بسیار مهم است که باید انجام شود.

لازم به ذکر است در هنگام استفاده به صورت مرتب باید سرویس و رسوب زدایی پکیج انجام شود تا کارایی لازم را داشته باشد. همچنین در صورت بروز مشکلات جزیی، نسبت به تعمیر آن اقدام کنید تا با مشکلات جدی مواجه نشوید.

برای نصب پکیج زمینی، باید تمام مراحل نصب پکیج دیواری انجام شود و با توجه به حساسیت برای نصب آن همانند پکیج دیواری، پیشنهاد می شود این کار را به متخصصان فنی و ماهر در این زمینه بسپارید.

در هنگام بروز مشکلات در انواع پکیج زمینی نیز باید در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر آن اقدامات لازم انجام گیرد تا مشکلات اساسی برای آن ایجاد نشود و کارایی خود را از دست ندهد.

تعمیر پکیج در تهرانپارس

هزینه تعمیر پکیج در تهرانپارس ‌

هزینه تعمیر پکیج در تهرانپارس با توجه به میزان مشکلات آن متغیر است. برای جلوگیری از هزینه‌های تعمیر بالا، انجام سرویس به صورت مرتب و برای تشخیص خطاهای پکیج قبل از اینکه مشکلات جدی به وجود آید، بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

خدمات الو پکیج

الو پکیج ، در زمینه نصب و تعمیر انواع پکیج با برندهای متنوع و تعمیر و نصب کولر گازی فعال است که با وجود تکنسین های معتبر به صورت حرفه ای خدمات ویژه به مشتریان عزیز ارائه می کند. 

این خدمات به صورت شبانه روزی برای شما شهروندان تهرانی در هر منطقه ای که باشید، ارائه می شود. الو پکیج در هنگام نصب و تعمیر انواع پکیج از قطعات با کیفیت و دارای گارانتی استفاده می کند، بنابراین با خیال راحت کارهای مربوط به پکیج خود را به ما بسپارید.  

مقالات مرتبط :

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *