آموزش ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

ریست کردن پکیج ایران رادیاتور الو پکیج

گاهی وقت ها پکیج ایران رادیاتور نمی تواند به خوبی کار کند و به دلیل مشکلاتی خاموش می شود. در این زمان چراغ قرمزی که روی دستگاه وجود دارد چشمک می زند و به ما نشان میدهد که پکیج نیاز به ریست کردن دارد.

نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور به صورت درست می تواند مشکل را رفع کند. در این مقاله قصد داریم در مورد ریست کردن پکیج ایران رادیاتور مطالبی را ارائه نماییم. تیم تخصصی الو پکیج شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

ریست کردن یا برگشت به تنظیمات اولیه در پکیج ایران رادیاتور بسیار ساده است و شما با اندکی دقت و با رعایت مراحل زیر می توانید این کار را انجام دهید:

  • دکمه ریست پکیج را پیدا کنید که در کنار چراغ ریست و در سمت چپ پکیج (ایران رادیاتور) قرار گرفته است.
  • دکمه ریست را بفشارید و اجازه دهید که دستگاه عمل نماید.
  • دکمه چرخشی را بر روی حرف R بگذارید و بعد به مکان قبلی بازگردانید.

با این کار ساده شما می توانید پکیج خود را ریست کنید. اگر با انجام این کار مشکل پکیج رفع نشد با تیم الو پکیج تماس بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار حرفه ای برای رفع مشکل پکیج شما به محل اعزام شود.

ریست کردن پکیج ایران رادیاتور در منزل

چه وقت پکیج ایران رادیاتور به ریست کردن نیاز دارد؟

وقتی چراغ قرمز روی پکیج ایران رادیاتور روشن شد و به دنبال آن شعله قطع شد کد خطا به شما نشان میدهد که اختلالی در دستگاه به وجود آمده است. دلایل روشن شدن این چراغ قرمز روی دستگاه عبارتند از:

به هم خوردن تنظیمات پکیج

اگر پس از نصب و راه اندازی سیستم نتواند روشن شود کافیست دکمه ریست پکیج را فشار داده تا سیستم روشن شده و شروع به کار نماید. چراغ ریست در قسمت بالای صفحه کنترل پکیج در مدل های ایران رادیاتور قرار دارد.

اشکال در راه اندازی پکیج

اگر پس از راه اندازی پکیج یا تعمیر آن، سیستم به خوبی نتواند کار کند در این صورت چراغ ریست چشمک می زند. در این صورت می توانید اقدام به ریست کردن پکیج ایران رادیاتور کنید.

خرابی جرقه زن پکیج

در مواقعی که پکیج جرقه میزند ولی شعله دستگاه روشن نمی گردد در این حالت چراغ قرمز روی پکیج روشن می شود. اگر مشکل برطرف نشد و همچنان چراغ قرمز روشن ماند امکان دارد خرابی از الکترود جرقه زن ، ضعیف شدن سیم ارت و یا خرابی ترانس ، کابل و اتصالات دیگر باشد. در این صورت نمی توانید با تیم حرفه ای الو پکیج تماس بگیرید و مشکل پکیج خود را حل کنید.

خرابی ترموستات

ترموستات برای خاموش کردن سیستم برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد در پکیج کار گذاشته شده است. پس کارکرد اصلی ترموستات حفظ و کنترل مبدل اصلی می باشد. اگر ترموستات در پکیج خراب شود کد خطا روی صفحه نمایش داده می شود.

در این صورت ابتدا اقدام به ریست کردن پکیج ایران رادیاتور نمایید و اگر با این کار مشکل حل نشد باید قطعه ترموستات تعویض گردد. شما می توانید برای دریافت این خدمت نیز با الو پکیج تماس بگیرید.

ریست کردن پکیج ایران رادیاتور نکات مهم

نکات لازم برای ریست کردن پکیج ایران رادیاتور

در اینجا با چند نکته مهم جهت ریست کردن پکیج ایران رادیاتور آشنا می شویم:

  • اگر با یک بار ریست کردن پکیج ایران رادیاتور مشکل به قوت خود باقی بود برای چند بار ریست کردن را انجام ندهید چرا که این کار آسیب جدی به پکیج شما وارد خواهد کرد.
  • تنها مشکلاتی که جدی و اصلی نیستند را می توان با ریست کردن پکیج ایران رادیاتور حل کرد.
  • چنانچه با ریست کردن مشکل پکیج شما حل نشد با تیم تخصصی الو پکیج تماس بگیرید تا تعمیرکار حرفه ای مشکل پکیج شما را حل کند.

کلام آخر

در این مقاله با ریست کردن پکیج ایران رادیاتور برای رفع خطا و مشکل در پکیج های ایران رادیاتور آشنا شدیم. اگر با آموزشی که در این مقاله داده شد و با ریست کردن پکیج مشکل حل نشد بهتر است هرچه زودتر با تعمیرکار حرفه ای همچون تیم الو پکیج تماس بگیرید.

ریست کردن پکیج ایران رادیاتور هزینه

خدمات الو پکیج

الو پکیج ، در زمینه نصب و تعمیر انواع پکیج با برندهای متنوع و تعمیر و نصب کولر گازی فعال است که با وجود تکنسین های معتبر به صورت حرفه ای خدمات ویژه به مشتریان عزیز ارائه می کند. 

این خدمات به صورت شبانه روزی برای شما شهروندان تهرانی در هر منطقه ای که باشید، ارائه می شود. الو پکیج در هنگام نصب و تعمیر انواع پکیج از قطعات با کیفیت و دارای گارانتی استفاده می کند، بنابراین با خیال راحت کارهای مربوط به پکیج خود را به ما بسپارید.  

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *