تعمیر کولر گازی در محل

تعمیر کولر گازی در محل الوپکیج

تعمیر کولر گازی در محل

با شروع فصل گرما و افزایش استفاده از کولر، مبحث تعمیر کولر گازی نیز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. در یک دهه اخیر بیش از پیش شاهد استفاده از کولر گازی در منازل، شرکتها، فروشگاهها و … خصوصا در شهر تهران هستیم. کولر گازی نیز همچون سایر لوازم برقی و الکترونیکی نیاز به تعمیر و نگهداری در طولانی مدت دارد.

در این مقاله قصد داریم به موضوع تعمیر کولر گازی در محل بپردازیم. پس اگر در زمینه تعمیر کولر گازی منزل یا محل کار خود نیاز به کمک دارید در ادامه با الو پکیج همراه باشید.

تعمیر انواع کولر گازی در محل

کولرهای گازی دارای انواع مختلفی هستند که در اینجا با آنها آشنا می شویم. تعمیر کولر گازی در محل توسط متخصصان الو پکیج و در سریعترین زمان ممکن انجام می شود. کافیست با ما در تماس باشید.

  • کولر گازی پنجره ای : کولرهای گازی پنجره ای از اولین مدل های کولر گازی بودند ساختار نسبتا ساده تری نسبت به مدل های جدیدتر دارند. در این مدل کولر گازی کندانسور و پنل با هم هستند و تعمیرات آن نسبت به سایر مدلها راحت تر است.
  • کولر گازی دیواری: این مدل در اغلب خانه ها دیده می شود و شامل یک یونیت خارجی (کندانسور) و یک یونیت داخلی (پنل) است. در این مدلها کندانسور در بیرون از ساختمان کنار پنجره، تراس و … نصب می شود و تولید برودت و سرما می کند و پنل داخلی که در داخل اتاق ها و سالن نصب می شود برای دمش برودت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کولر گازی ایستاده: از این نوع کولر گازی بیشتر در فضاهای بزرگ مثل سالن های ورزشی، اجتماعات، سوله ها و … استفاده می شود.
  • کولر گازی پرتابل: این مدل از کولر گازی قابل حمل است و روی دیوار یا سقف وصل نمی شود. این کولرها برای مکانهایی که امکان نصب یونیت خارجی نیست بسیار مناسب است.
تعمیر کولر گازی در محل هزینه تعمیر

تعمیر برندهای مختلف کولر گازی در محل

رفع مشکلات مربوط به کولر گازی از جمله باد گرم کولر، اتصال برق، صداهای ناهنجار و … برای کلیه مدلهای کولر گازی در الوپکیج انجام می شود. از جمله برندهایی که کولرگازی موجود در بازار موارد زیر هستند:

  • برندهای خارجی نظیر سامسونگ، پاناسونیک، زیمنس، گودمن، هیتاچی، اوجنرال، تراست، جنرال الکتریک، دوو، گرین و …
  • برندهای ایرانی نظیر ایران رادیاتور، انرژی، اسنوا، جی پلاس و …

سرویس دوره ای کولر گازی در محل

خدمات مربوط به سرویس کولر گازی علاوه بر تعمیر کولر گازی بصورت دوره ای باید انجام شود. چک کردن و سرویس کولر گازی بصورت سالانه و پیش از شروع فصل گرما موجب بالا رفتن راندمان دستگاه شده و نیاز به انجام تعمیرات را به حداقل میرساند. سرویس دوره ای شامل موارد زیر می باشد:

  • شستشوی کندانسور و اواپراتور یونیت خارجی کولر گازی
  • شستشوی فن دمنده (بلوور فن) و فیلترهای یونیت داخلی
  • شارژ گاز کولر گازی و تنظیم گاز در صورت نیاز

در صورتی که تعمیر کولر گازی و سرویس های دوره ای انجام نشود ممکن است مشکلات زیر برای کولر شما ایجاد شود:

  • کاهش فاصله پرتاب باد و قدرت خنک کنندگی
  • ریزش آب از یونیت داخلی
  • احساس بوی نامطبوع از کولر
  • خروج دوده سیاه از یونیت داخلی
  • افزایش مصرف برق

تعمیر قطعات کولر گازی در محل

تعمیر قطعات معیوب کولر گازی نسبت به تعویض، می تواند هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهد. تعمیر انواع قطعات کمپرسور، شیر برقی، دمپر اسپلیت، فیوز اسپلیت، خازن کولر گازی، برد اصلی دستگاه، موتور برقی، فن داخلی کولر گازی و … توسط تیم الوپکیج انجام می شود.

تعمیر کولر گازی در محل سرویس دوره ای

هزینه تعمیر کولر گازی در محل

با توجه به اینکه نوع مشکل کولر گازی، برند کولر، نوع قطعه تعویضی و … چه باشد هزینه تعمیر کولر گازی در محل متفاوت خواهد بود. بنابراین قیمت واحدی نمی توان برای این موضوع در نظر گرفت. تعمیرکار با حضور در محل کار یا منزل شما و مشاهدات اولیه ، هزینه تعمیر کولر گازی در محل را به شما اعلام خواهد کرد. برای تعمیر کولر گازی در محل با الو پکیج تماس بگیرید.

عوامل موثر بر هزینه تعمیر کولر گازی در محل

هزینه تعمیر کولر گازی در محل به عوامل زیر بستگی دارد:

برند دستگاه: قطعات یدکی برندهای گوناگون کولر گازی از نظر قیمت با هم متفاوت هستند. اینکه کولر گازی شما از کدام برند باشد در هزینه تعمیر و تعویض قطعات تاثیرگذار است.

مدل دستگاه: مدلهای قدیمی تر کولر گازی ساختار ساده تری دارند و تعمیر آنها راحت تر است در حالیکه مدلهای پیشرفته تر عیب یابی گرانتری دارند. پس اینکه کولر گازی شما قدیمی یا جدید باشد و یا از کدام مدل باشد در هزینه تعمیر تاثیرگذار است.

ظرفیت دستگاه: اینکه ظرفیت کولر شما چند هزار باشد در هزینه تعمیر موثر خواهد بود.

مدل کمپرسور: کولرهای گازی یا معمولی هستند یا اینورتر. هزینه تعمیر کولرهای گازی اینورتر بیشتر است.

محل نصب کولر گازی: چنانچه دسترسی به کمپرسور سخت و چالش برانگیز باشد هزینه تعمیر بیشتر خواهد بود.

سایر هزینه ها: دیگر هزینه ها نظیر عیب یابی و ایاب و ذهاب به فاکتور اضافه می شوند و می توانند هزینه ها را افزایش دهند.

تعمیر کولر گازی در محل تنظیم گاز کولر

کلام آخر

در این مقاله با تعمیر کولر گازی در محل آشنا شدیم. یکی از مهمترین اقدامات در نصب، تعمیر و سرویس دوره ای کولر گازی این است که مرکزی معتبر را برای این کار انتخاب کنیم. برخی افراد غیرمتخصص اقدام به تعمیرات کولرگازی می کنند که می توانند آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد نمایند.

توصیه ما به شما این است که از خدمات متخصصان الو پکیج برای تعمیر کولرگازی و پکیج خود استفاده کنید. تنها با یک تماس تعمیرکاران متخصص الو پکیج در اسرع وقت در محل کار یا منزل شما حاضر شده و نسبت به نصب، تعمیر و سرویس دوره ای کولر گازی شما اقدام می کنند.

خدمات الو پکیج

تیم تخصصی الو پکیج در زمینه نصب و تعمیرات انواع پکیج از برندهای خارجی و ایرانی و همچنین تعمیرات و نصب کولرگازی در شهر تهران فعالیت می کند. خدمات این مرکز به صورت شبانه روزی است و در هر نقطه از تهران اعم از شرق، غرب، جنوب، شمال و مرکز تهران را شامل می شود.

قطعاتی که توسط تیم الو پکیج برای تعمیرات و نصب انواع پکیج استفاده می شود همگی دارای گارانتی معتبر و با کیفیت هستند. شما می توانید با خیال راحت نصب و تعمیر پکیج و کولر گازی خود را به الو پکیج بسپارید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *