تعمیر پکیج در غرب تهران

تعمیر پکیج در غرب تهران الوپکیج

تعمیر پکیج در غرب تهران

امروزه در اغلب آپارتمان ها از پکیج برای گرمایش و آب گرم ساختمان استفاده می کنند. پکیج ظاهرا شبیه به آبگرمکن گازی است با این تفاوت که علاوه بر آب گرم مصرفی می توان در گرمایش ساختمان نیز به وسیله رادیاتورها از آن استفاده کرد.

آبگرمکن های دیواری ساختار ساده ای دارند در حالی که در ساخت پکیج فناوری پیشرفته تری به کار رفته است. دلیل قیمت چندین برابری پکیج در برابر آبگرمکن دیواری نیز به همین دلیل است. اگر در غرب تهران ساکن هستید و جهت نصب و تعمیرات پکیج نیاز به کمک دارید می توانید با الو پکیج تماس بگیرید.

کارشناسان تیم الو پکیج در کمترین زمان ممکن در محل زندگی یا کار شما حاضر می شوند و مشکل پکیج شما را حل می کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد تعمیر پکیج در غرب تهران به دست آوریم.

تعمیرکار پکیج در غرب تهران

جهت رفع کلیه مشکلات و خطاهای رایجی که در انواع پکیج وجود دارد می توانید با الو پکیج تماس بگیرید. برخی از خدمات تعمیر پکیج در غرب تهران شامل موارد زیر است :

  • اسیدشویی
  • رسوب زدایی
  • هواگیری رادیاتور
  • رفع مشکلات مربوط به بورد دستگاه
  • تنظیمات فشار آب و گاز پکیج
  • عیب یابی قطعات پکیج
  • رفع مشکلات مربوط به فن، پمپ و خطاهای دستگاه
  • و …
اگر پکیج شما از برند بوتان است مطالعه مقاله تعمیر پکیج بوتان به شما توصیه می شود. 
تعمیر پکیج در غرب تهران تعمیر در محل

تعمیر پکیج در غرب تهران

در کشور ما انواعی از پکیج ها در بازار موجودند که از نمونه های ایرانی می توان به ایران رادیاتور و بوتان اشاره کرد. نمونه های دیگر از جمله آریستون و ایساتیس نیز پرطرفدار هستند. شما هر نوع پکیجی اعم از ایرانی و خارجی داشته باشید می توانید با خیال راحت نصب ، راه اندازی و تعمیرات آن را به تیم تخصصی الو پکیج بسپارید.

سرعت عمل، خوش قولی، تخصص در کار و حسن خلق از ویژگی های بارز تعمیرکاران الو پکیج است. شما در هر نقطه از تهران از جمله غرب تهران ساکن باشید با یک تماس می توانید در کمتر از یک ساعت تعمیرکار را درب منزل یا محل کار داشته باشید.

هزینه تعمیر پکیج در غرب تهران

با توجه به نوع مشکل به وجود آمده برای پکیج شما و اینکه آیا نیاز به تعویض قطعه برای آن وجود دارد یا خیر هزینه تعمیر پکیج متفاوت است. انجام سرویس های مرتب و دوره ای موجب می شود که اشکال اساسی برای پکیج شما به وجود نیاید و هزینه بالایی روی دست شما نگذارد.

برای اطلاع از هزینه تعمیر پکیج در غرب تهران می توانید با متخصصان الو پکیج تماس بگیرید و آنها با مشاهده و عیب یابی پکیج شما میزان هزینه را اعلام خواهند نمود.

تعمیر پکیج در غرب تهران هزینه تعمیر پکیج

مشکلات رایج در انواع پکیج

وجود آب گرم در منزل یکی از واجبات محسوب می شود و فارغ از اینکه در فصل سرد هستیم یا گرم نیاز به آب گرم برای دوش گرفتن و پخت و پز داریم. وقتی خرابی پکیج در فصول سرد سال صورت گیرد مشکل گرمایش منزل نیز به مشکلات قبلی افزوده می شود. در اینجا با برخی از مشکلات رایج در انواع پکیج آشنا می شویم:

گرم نبودن آب

یکی از بزرگترین علامات در خرابی پکیج گرم نبودن آب در حین باز کردن شیر آب گرم است. در اینگونه موارد ممکن است قطع کننده مدار خاموش شده باشد یا سیستم الکتریکی پکیج قطع شده باشد. از طرفی ممکن است ترموکوپل پکیج از کار افتاده باشد. در همه این موارد باید کار را به دست کاردان سپرد و با یک تماس با الوپکیج مشکل را شناسایی و حل کرد.

کم بودن مقدار آب گرم

ممکن است آب گرم در ابتدای باز کردن شیر وجود داشته باشد ولی بعد از مدتی آب سرد شود. در اینگونه موارد هم امکان دارد ترموستات دستگاه خراب شده باشد. مشکل دیگر ممکن است الکتریکی باشد و به سیستم برقی پکیج مربوط باشد. در هر صورت باز هم بهتر است خودتان اقدام به تعمیرات نکنید و کار را به دست تعمیرکار حرفه ای بسپارید.

مدت زمان لازم برای گرم شدن آب

اگر آب به کندی گرم می شود و سرعت گرم شدن آب مثل قبل نیست امکان دارد مشکلی در پکیج بوجود امده باشد. باید توجه کنید که اخطارهایی که پکیج نشان می دهد باید مورد توجه قرار گیرد. در صورت توجه به اخطارها و رفع مشکلات پکیج می توانید از بروز مشکلات بزرگتر و هزینه های بیشتر جلوگیری کنید. سرویس منظم و همچنین رسوب زدایی مناسب می تواند عمر دستگاه شما را بیشتر کرده و جلوی بروز بسیاری از مشکلات را بگیرد.

تعمیر پکیج در غرب تهران مشکلات رایج در پکیج

خدمات الو پکیج

تیم تخصصی الو پکیج در زمینه نصب و تعمیرات انواع پکیج از برندهای خارجی و ایرانی و همچنین تعمیرات و نصب کولرگازی در شهر تهران فعالیت می کند. خدمات این مرکز به صورت شبانه روزی است و در هر نقطه از تهران اعم از شرق، غرب، جنوب، شمال و مرکز تهران را شامل می شود.

قطعاتی که توسط تیم الو پکیج برای تعمیرات و نصب انواع پکیج استفاده می شود همگی دارای گارانتی معتبر و با کیفیت هستند. شما می توانید با خیال راحت نصب و تعمیر پکیج و کولر گازی خود را به الو پکیج بسپارید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *